Новий джойстик для PlayStation 5 виявився дивним

Новий джойстик для PlayStation 5 від Sony, відомий як "Project Defiant", тепер має офіційну назву FlexStrike і запланований до випуску в 2026 році. Цей джойстик відрізняється від інших контролерів для PS5 не тільки своїм дизайном, але й способом підключення до консолі.
FlexStrike має всі кнопки та тригери звичайного контролера DualSense, а також один джойстик японського типу з кульовою ручкою. Усі кнопки засновані на механічних перемикачах, що забезпечує більш тактильне та чітке відчуття при натисканні. Особливістю FlexStrike є нижня панель, яка містить кілька різних типів обмежувальних затворів: квадратний, восьмикутний і круглий. Ці затвори можна встановлювати під джойстик, щоб надати відчуття, схоже на улюблені аркадні автомати.
Однак найцікавішим і водночас найдратівливішим аспектом цього джойстика є те, як він підключається до PlayStation 5 або PlayStation 5 Pro. FlexStrike використовує власний стандарт зв'язку під назвою PlayStation Link, який працює на частоті 2,4 ГГц і забезпечує швидший час відгуку, ніж Bluetooth. Для підключення потрібен спеціальний USB-C адаптер, який потрібно вставити в консоль або ПК. Це важлива зміна, оскільки попередні версії адаптерів використовували USB-A, який відсутній на передній панелі нових моделей PS5.
Ви можете підключити до двох контролерів FlexStrike до одного адаптера PlayStation Link і використовувати їх разом з аудіопристроями Pulse. Ваші звичайні контролeri DualSense працюють через Bluetooth, і Sony зазначає, що ви можете використовувати обидва типи підключень одночасно, якщо хочете перемикатися між ними для навігації по меню. Якщо ви не хочете використовувати адаптер PlayStation Link, ви можете підключити джойстик через дротове з'єднання.
Незважаючи на всі переваги, використання власного стандарту зв'язку викликає запитання. Чому Sony не вбудувала PlayStation Link у свої преміальні ігрові консолі? Це залишається загадкою. Якщо компанії продовжать використовувати власні 2,4 ГГц кодеки, вони повинні робити це так, щоб підключення до власних продуктів було безпроблемним.
Sony повинна задуматися про універсальне 2,4 ГГц з'єднання для всіх своїх продуктів. Компанія також продає наушники та гарнітури для ігор з окремим 2,4 ГГц адаптером, який не є тим самим кодеком, що і PlayStation Link. Тоді є такі продукти, як нашийний динамік Bravia Theater U, який підключається до контролера PS5 для доступу до 3D аудіо функцій консолі. Чому б не мати один універсальний адаптер для всього? Або, ще краще, зовсім без адаптерів для з'єднань з низькою затримкою.